söndag 14 november 2010

Farsdag!

Ja idag är de farsdag! Svea hade varit duktig och beställt en t-shirt till pappa från glada grodan :)
En tröja som de står världens bästa pappa och ett tryck som de står farsa på. Sen hade han även fått en slips med fyra trisslotter i. Duktig Svea är som förbereder så! :)
Inte nog med det så hade Chrille gått ner med Svea på nedervåningen och lekt så han fick sova till 8.45. Bortskämd... ja!
En annan har varit upp sen 6 för jag jobbar delad tur idag! Ska börja kl 17 sen och jobba kvällen.. ska även jobba imorgon med.. hej å hå! ;) men ska köket betalas så får man ligga i!
Nehe nu ska jag bara slappa och titta på tv. försöka få igång lyxfällan på tv3 play.. :)
Sen ska det lagas mat innan jag ska till jobbet och slita hårt igen ;) hehe ha en bra dag!
Jag ska gratta min pappa imorgon på farsdag, Jimmy och Svea har redan varit hos farfar idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar