tisdag 23 november 2010

Jag ser det snöar!

Ja idag var det vintervärld vi vaknade upp till! :) Jag gillar snön men då kan det komma som de gör nu, man får undan det från vägen och sen kan man njuta av den! För jag kommer inte att köra bil innan det är skottat. Så är de bara :P
Svea fick gå till dagis idag, hon har sovit hela natten och inga tecken på snor, så det blev dagis för busfröets del! :) Och när jag ska gå så skriker hon mamma!!! och sträcker sig efter mig, när jag hänger in nyckeln så är hon och leker i ett annat rum, lite teater apa är hon allt ;)
Men det är ju skönt att hon gillar mig i allafall ;)
Mormor och Lisa var så redig och hängde med oss upp till dagiset med :) det blir mycket roligare när hon följer med :) Efter vi kom hem så var det skottar dags! Men Bella ville gå in.. hon tyckte de var tråkigt ;) Sen när jag kom in har jag bytt sängkläder i Sveas säng, Jimmy kom hem strax innan sju idag så han ligger fortfarande och sover, han börjar 17 igen.. så han får allt ligga där :) Så har stängt in honom :)
Så nu ska jag sätta fart med resten av sakerna jag ska göra! :) Full fart framåt! :) Så slipper jag få höra sen av pappa att det inte händer något! ;) På tal om det så blir de en promenad för att köpa spackel, lim och hundmat, frågan är bara hur jag ska få med den hem, får nog köpa en liten säck idag.. Bellas är nämligen helt slut.... Ne full fart var det! SHOP SHOP SHOP!

BEBIS! : NU HAR BARNET HUNNIT BLI 22 centimeter lång från huvud till stjärt. Medelvikten är 510 gram. På många ställen startar nu föräldrautbildningar på mvc. Kolla upp med din barnmorska.

I dag är det tisdag 23. november, och du är 22 veckor gravid. Det är 18 veckor kvar till beräknad förlossning, tisdag 29. mars.

Gå in på babyvärlden du med!

2 kommentarer:

  1. De låter som du har mycket att gör du är duktig du.
    Svea är en riktig liten spelevink =) det gillar vi.
    Längtar till sixten kommer på besök =)
    Ge svea en kram från mormor & morfar.
    Ha en bra dag i snön
    Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Men gud, du e ju gravid =) Hur har jag kunnat missa detta??. Grattis grattis, va underbart. Vet ni vad det blir? Kram

    SvaraRadera