fredag 26 november 2010

Puh!

Jag är sååå nöjd av att vi band vårat el avtal nu när man läser i tidningarna hur mycket det har gått upp... Shit säger jag bara alltså, det hade blivit precis likadant som i våras men nu slipper vi det *PUH*
Klart det går åt el men det kommer ju inte höjas i pris åtminstone...
Nu ska jag strax gå ut och starta upp iglon, för vi ska strax åka till dagis jag och Svea, Svea ska vara kvar där givetvis :p och jag ska jobba :) Det är bara till 13 som tur är ;)
Nu ska jag fixa iordning lite.. skriva list till Jimmy bl.a. :P
Dags att sätta fart!

BEBIS: Fostret producerar mycket fosterfett och det är viktigt att den gör det. Fostrets hud skulle annars påverkas negativt av fostervattnet.

BABYVÄRLDEN

1 kommentar:

  1. Hej Hjärtat !

    Hoppas dagen varit bra och att Svea hadde kul på dagis !
    Ge mormors älskling en kram
    Ha det gott saknar er =)

    Kram Kram

    SvaraRadera