fredag 12 november 2010

10-11-12

Idag jobbar Jimmy extra på kvällen så jag och Svea är själva hemma, eller ah bella är här med, dagens datum är lite roligt, 10-11-12 :D hehe
Stackars lilla Bella är nog överlycklig att Svea äntligen har gått å lagt sig! För nu ligger hon och sover i soffan :) Annars har kvällen varit lugn, ska försöka städa upp lite de e inte värt de e stökigt om pappa kommer imorgon ;)
Idag har jag krånglat med försäkringskassan, alltså de e helt sjukt vad svårt de ska vara att få jobba lite timmar! Trist när de ska vara så...
Men efter två olika chattningar och två telefonsamtal, de ena var jag 235 i kön och den andra gången 136 ^^ Men nu vet jag hur jag ska göra iallfall, vill ju inte bli av med min sgi...
Nehe nu ska jag greja och sen krypa ner i sängen, trött efter att jobbat till 21.30 igår och kliva upp kl 6 idag! ;)
Detta är damen med enormt tålamod idag!!

Först klättra hon över henne..

Sen hängde runt halsen och krama henne..

Sen leker hon häst... dags att åka till Malene å rida häst istället kanske? ;)

Sen fredagsmys med kvällsmat framför tv:n.
Efter badet var det dags för lite lek och bus och sedan välling för att krypa ner i sängen :)

1 kommentar:

  1. Vilken snygging , tur att bella är så snäll =)
    Kram Kram

    SvaraRadera