tisdag 30 november 2010

Första gången!

Imorses väckte jag Svea strax innan halv sju för att klä på kläder och så kom pappa och hämtade oss med bussen för att åka upp till dagis, och *kors i taket* idag var det första dagen som Svea inte skrek när jag lämnade henne på dagis, och hon blev inte ledsen när vi kom heller, mammas lilla höna :) Stora tjejen nu :)
Ja nu har vi flyttat runt en massa grejer och tagit bort en jätte stor påse full med grejer som vi inte ska ha kvar. Så de får Jimmy lämna ner till återbruk senare ikväll.
Det är fördelen att rensa ur, att man blir av med en massa saker ;) Sen kommer vi bli av med ännu mera saker när vi ska plocka in allt igen, hoppas jag i allafall ;) hehe för då tänker man, vad skulle jag med denna till ;D
Men just nu är de nästab kaos överallt tycker jag, hoppas de ger med sig snart ;) hehe
Ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Se det på ett bra sätt , du får ett nytt härligt kök som du kan laga och baka god mat i =).
    Hon va nog glad över att åka buss med morfar idag hi hi hi .
    Ha en bra kväll och dröm sött
    Kram Kram

    SvaraRadera