tisdag 2 november 2010

Mycket positivt, nytt kök?

Nu har vi haft köksplaneraren här! Nu inväntar vi med spänning ritningen som vi ska få och kolla på! Allt är handgjort, han transporterar det hit och monterar det! Det kommer bli super duper bra! Men som sagt först ska vi invänta skissen och se hur de blir så ska han återkomma på söndag... Svea fick en ny kompis med, hon till och med gav henne en puss innan hon åkte ;) Riktigt gulligt. Åh nu kommer de gå ännu enklare att jobba för ska vi göra nytt kök gäller det att sätta igång med jobbet ;) hehe har fått en hel del jobbtider faktiskt så de kan bli roligt! Eller ah både och ;P då det är med blandade känslor man lämnar bort Svea :P

Det blir den stilen som de är på dessa två bilder men inte likadant och han kom med massor av ideer och tankar, ska bli kul att få se dessa på en ritning!
Jag tror att de kommer bli fantastiskt bra, och ändå ett vettigt pris, som både jag och Jimmy är nöjda med, kan inte bli så mycket bättre, samt att under tiden om man beställt köket så kan man åka och titta när de gör köket samt får man hela tiden bilder på hur de ser ut nu! Spännande!!!!!!
Nehe nu ska jag se på tv och varva ner, känner mig på högvarv, vilket Svea med gjorde tror jag ;) hehe, bilden är tagen häromdagen när Svea inte fick äta Bellas torrfoder ;) haha *AJAJAJAJ*
Mammas och pappas lilla trollunge!

1 kommentar:

  1. De ser ut att bli toppen bra =)
    Ha en bra dag
    Saknar er =(.....
    Kram kram

    SvaraRadera