måndag 29 november 2010

Ny vecka (igen?!)

Tiden bara springer iväg! Helt sjukt, idag har jag varit och jobbat mellan 8-13. Under tiden har Svea och Jimmy varit i Svenljunga och hämtat jul sakerna som vi skulle ha! Tusen tack Fredde! :)
Nu har vi grejat lite och jag tror att jag ska rengöra ugnen ikväll, kul va?! ;) hehe
Idag har bebisen levt rövare hela dan.. sparkat och haft sig.. lite jobbigt å äta då..
Nu håller vi på å kollar upp priser på telefonen, jag vill ha vanlig telefon inkopplad, kosta vad de kosta vill :P haha ;)
Så nu hoppas jag på att vi får ett nummer å de e nu! ;D
Snart är det måndagsmiddag, ska bli mysigt! :) Och gott! Längtar alltid till måndagar, så himla skönt att få GOD mat serverad, bara sätta sig! :) På fredag ska vi på julbord med! MUMS vad gott! :)

BEBIS: Ska vagnen ha tre eller fyra hjul? Ska det vara luftfyllda hjul? Vilken färg och vilket märke? Det är mycket att tänka på i denna djungel av vagnar. Tänk efter om ni går mycket ute i skogen eller om ni mest håller er till asfalterade trottoarer. Ta god tid på er och provdra inne i affären. Det finns också ett bra utbud på andrahandsvagnar på nätet som på blocket och tradera.

2 kommentarer:

  1. ja vill med ha fast telefon så vi kan ha fast bredband ist för mobilt.. :)

    SvaraRadera
  2. Hej Hjärtat !

    Vi tycker att måndags middagen är en trevlig och mysig tradition =)
    Ha en bra kväll så ses vi och hörs snart igen !
    Kram Kram

    SvaraRadera