onsdag 10 november 2010

Onsdag = Kyrkis

Ja idag var det kyrkis som vi skulle komma i tid till! Det gick väl sådär med att komma i tid som vanligt, kan nog börja klä på oss vid halv nio vi är inte klara förrän kvart över ändå ;)

Men vi kom iväg, och det var 18 barn totalt där idag så vi är många :) Men de skojigt, sen fick vi med Sveas mugg som hon och mormor gjorde förra gången på kyrkis, jätte fint =)
Sen när jag kom hem var min kära far här, men han var på möte så vi fick inte skvallra för chefen att han var här istället ;) Så nu är väggarna färdiga i "mat" rummet, allt klätt med gips!
Lägger upp bild på muggen sen ;)
Nu ska jag snart försöka få med mig min kära sambo och gå å titta på tak.
Men just nu spelar han de nya call of duty spelet så blir la till å gå snart ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar