fredag 19 november 2010

Leverans!

Ja idag kl 7.10, som jag fick gå upp extra för ;) fick vi vårat nya golv till köket, det kommer bli redigt snyggt! Så nu har vi betalat de med vilket känns väldigt skönt! Så nu är det faktiskt inte super mycket kvar att köpa, det är lite kakel, lister till golv, tak och runt fönster, så med andra ord börjar vi se en ände på detta elände ;) haha! Ne men det kommer bli såååå fint när det blir klart hoppas jag!
Idag har jag lite samtal att göra, men nu ska jag byta ut morgonrocken till kläder för snart är de dags för promenad med världens bästa mormor! :) Måste lägga undan golvet med... har en liten höna som gillar att plocka och greja! :D hehe Så dags att ge sig upp så vi kan fylla på vildfåglarnas mat innan vi går :)
Hittar ni på en sådan här dag, dagen innan helg?! :)

1 kommentar:

  1. De ska bli kul att se n'är det är klart =)
    Ha en toppen dag , ses snart ( på måndag ) vad ska vi äta då säg va ni vill ha....
    Ge min älskling en kram från mormor
    Kram Kram

    SvaraRadera