fredag 12 november 2010

Som om hon bor här!

Ja idag var Svea smått förvånad när jag väcker henne kvart i sju, klär på kläder och sedan ytterkläder. Och sen ner i vagnen undeer regnskyddet med en go filt. För att gå till dagis. Har bara vart där en dag denna veckan så är ju alltid sådär om hon kommer trivas. Men det gick bra! Svea skrek som vanligt när jag lämnade henne och sen ställde jag in vagnen och hängde in nyckeln då var de tyst. haha lilla trollungen :)

Sen gick jag och jobbade, det gick bra det med!
Sen åkte jag och Jimmy tillsammans å hämtade lilla Svea då är dagis personalen så himla imponerade av henne för hon går runt och leker precis som om hon vore där varje dag, och ibland kommer hon för då vill hon sitta i knät en stund för att sedan lalla iväg igen :)
Så himla skönt att de fungerar, äter bra gör hon med. Hade ätit bra med frukost och fyra portioner lunch ;) hehe sen hade hon slickat tallriken ;) Undra vem som lärt henne de ;)
Nu fick vi henne att vila lite för hon hade bara sovit 10 minuter innan.
Så ska jag och Svea har mysdag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar