fredag 20 augusti 2010

Vart har min bebis tagit vägen?!

Ja.. tiden går så fruktansvärt fort! Tänk för ett år sedan gick jag och var så trött på att vara gravid, den värmen som var höll på att ta kål på en.. sen tillslut föddes min lilla hjälplösa bebis, men vart har hon tagit vägen?!
Nu går Svea, hon klättrar upp på saker, full fart upp i trappan, kan säga mamma,pappa, bella, mommo, kanin, titta, ja å lite mer.. kommer int epå just nu, hon kan backa och hon kan gå framåt.. hon kan ställa sig direkt upp från golvet utan stöd, hon leker med sin gåvagn och kör runt saker i den..
Men tänk när jag hade lilla Svea i min famn, så liten så man kunde ha henne på ena armen och klappa henne på rumpan med den andra. Det går aldrig göra så nu :D hehe tur är väl det! ;)
men det är sjukt vad tiden springer iväg! Kan vi stoppa tiden en stund?!
Nu ska jag plocka in frukosten, byta blöja och sen ska vi ut på promenad! :)

1 kommentar:

  1. oj..de känns som de va jätte längesedan ja träffade er och henne när du säger att hon kan allt de där :P kram

    SvaraRadera