lördag 7 augusti 2010

Full rulle och gokart!

Idag har vi varit i Anderstorp och kört gokart, riktigt kul, första omgången var jag två, alltså bättre än Chrille, viktigt att poängtera, sedan i andra heatet så kom jag på en 3:e plats 6 tusendelar snabbare än lillebror Gustav :)
Svea var hos mormor och morfar under tiden, hon hade skött sig! :) Lite bilder från det kommer efter här.. :) Sen åkte vi hem till Svärmor och svärfar och klippte lite gräs, jag kanske skulle starta en egen trädgådtjänst ;) hehe sen hjälpte vi Göran med parabolen. Allt funkade perfekt! =) Coolt att vi lyckades! Sen alldeles för sent åkte vi hem och nu ska jag gå å lägga mig! :D Ni får lite bilder att se på världens sötaste tjej, Svea Maj Louise!

Svea hade fått en sköldpadda av mormor.

Grindar?! Varför, jag kan själv!

Fiskar är kul!

Sveas nya kompis*KRAM*

Hemkomna från gokarten

Bilder från måndagsmiddagen.


Natti natti!

1 kommentar:

  1. Så stor hon har blivit tjejen... Tiden går så fort. Hoppas att allt är bra.
    Kram

    SvaraRadera