tisdag 17 augusti 2010

En dag med effektiva tecken!

Ja idag har det gått undan här, hej å hå! :D haha Städat, då promenaden var inställd.. sen när Svea sov middag var jag ute och klippte gräset. precis när jag är klar och kör bort gräset, då kommer regnet, det kallar jag tajming ;)))
Sen har vi grejat å käkat, vart i Svenljunga och sett efter katterna... sen hem igen för å göra midag sen leka och bada Svea.. sen nu har hon gått å lagt sig, jag har även hunnit med att tvätta upp sängkläderna, och lyckats hänga upp lite tavlor, slagit sönder ett vägguttag. eller de va inte jag de var tavlan.. ;)
Sen har jag ringt och bokat snickaren, så förhoppningsvis i Augusti! ADJÖSS KÖKSVÄGG! :D Hipp hurra! =)
Ska kolla lite på vad fönster kostar så kanske ska byta ut de två här och stänga igen två andra.. ja det kommer bli bra! erkänn ni hänger med i mitt babblande?! Sen nu ska jag fixa en macka och lite the, sätta mig och titta på suuperzie vs superskinny på tv 3! Hej hopp alla glada!!!! =)

1 kommentar:

  1. Hej Hjärtat !

    Ta det lite lugnt =) kul att ni har det bra imorgon ska jag jobba för nu är tand fan ut =)
    Sov gott
    Kramiz

    SvaraRadera