tisdag 24 augusti 2010

inte bara denna veckan va???

Det är väl inte bara denna veckan som de e fångarna på fortet????!!! Jag hade sett fram emot att de skulle gå en dag i veckan varje vecka inte bara en!
Aja får la vara nöjd med det lilla! Imorgon ska Svea till tandläkaren.
Idag kände jag mig som världens sämsta mamma!! :((( Svea skulle äta mat och jag värmde maten som vanligt.. sen skulle sätta fram den, då var Svea sur och lyckades få handen i maten, och jag hade inte hunnit röra om den så den var ju varm! Så stackaren började tjuta och tjöt säert en timma efteråt.. vi åkte till affären och handlade för att få henne på andra tankar.. så nu har hon 3 blåsir på långfingret tror jag de var... känner mig som ett stort misslyckande! :( Hoppas Svea älskar mig ändå för de var faktiskt inte min mening.. och de var hon som stoppade i fingrarna i varm mat :(
Så idag har jag fått trofén, världens sämsta mamma :(((((
Nu ska jag snart lägga mig, har duschat idag för vi ska som sagt iväg imorgon... hoppas på uppehåll så vi kan cykla annars blir de buss! Vet dock inte när bussen går hem men de löser la sig!
Nu ska jag titta lite på tv... ha en trevlig kväll så hoppas jag på en bättre dag imorgon!

2 kommentarer:

  1. Nej då hjärtat det är sånt som händer de kommer mera va så säker.
    Du är en toppen mamma
    Lycka till hos tandis i dag =)
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. du är ingen dålig mamma! men svea kanske inte lägger handen i maten igen.. kramar!

    SvaraRadera