fredag 13 augusti 2010

Fredag igen!

För de första hatar jag att vara förkyld! :(( men de går över innan jag gifter mig. Sen slog Svea till med att sova 2 hela nätter i sträck sen inatt har det varit lite mer vaket! Men hade nästan räknat med det, kan ju inte sova så bra jämt! Nu ligger min underbara dotter uppe i sin säng och sover, gottar sig och njuter!
Jag längtar tills Sveas födelsedag, och jag längtar till slutet av september då vi åker till Tunisien men as sköna människor! :) Ett stort gäng som kommer ha super duper kul ihop! :) Nu ska vi bara vänta på augustis slut och de kommer ju snart, helt sjukt vad tiden gör fort! Jag älskar att flyga!
Jag hoppas även på att svärmor kommer köpa ett företag eventuellt så jag kan få ett jobb utav henne ;) för just nu har jag inte lust att jobba med så mycket annat, nu börjar min lilla älskling tjattra i sängen hör det i babyvaktern ;) dags å hämta henne :) Skriver kanske mer ikväll!
Undrar även när vi ska åka på spa med mormor och morfar?! ;) Kram

1 kommentar:

  1. åh..då kanske hon har ett jobb till mej med :D
    de är sista svea fyller år va? kramar!

    SvaraRadera