torsdag 26 augusti 2010

Det är nu!

Ja det är nu jag borde ta tag i saker och ting eller a jag blir illa tvungen! Var på gymnasieskolan, lyckades lura med mig Jimmy att cykla till Tranemo! :) Så vi cyklade lite för sent som vanligt så de fick gå undan ;)) haha sen kom vi dit så då kom vi överens om att jag ska gå färdigt till USK först, aja visst ska jag göra det då! Inte ens säkert annars att jag får läsa till ekonomi assistent om jag itne gör det. Hittade även en kurs i Borås som var mycket intressant! Samt Nti´s distans kurser lockar en hel del!!
Men som sagt måste läsa omvårdnad på 150p så nu gäller det att Sveas mormor och Morfar ställer upp här! :P
Ska ringa glimringe imorgon för 2 veckor kan jag arbeta bort men den sista veckan måste jag kolla om jag får vara på vårdcentralen... då behöver jag verkligen!!!! hjälp för då är de dagtid som gäller! Så förbered dig nu Maria på att vara ledig, kanske kan få hjälp av Lillian ibland med.. man vet aldrig! :)
Så nu blev de som alla ville MEN Jimmy kommer inte vara hemma under den tiden för då går våran ekonomi UNDER! Och det tillåter jag inte. Får la se om Svea får börja på dagis här med så småning om, frågan är bara, uppskattar hon det när hon är så liten eller ska man vänta ett tag till? Har ju tänkt vara hemma åtminstone till efter jul...!
Kanske bättre att få henne på dagis då... ja jag vet inte.. vill ju inte missa hennes uppväxt heller :( Men det är mitt max, å de säger jag bara.. 3 gånger i veckan 5 timmar per gång, bara för att få leka av sig och vara borta från mamma, men annars, neeeeeeeeej, Svea ska inte bli uppforstrad totalt av dagis.. jag vill ha en hel arm med i leken... Nu ska jag titta vidare på bröllopsduellen och se om ajg ska krypa ner i sängen snart!!

1 kommentar: