fredag 20 augusti 2010

Söta lilla busunge!

Svea är så gullig och full med bus! Precis som ett barn ska vara :) Just nu sitter hon och kollar i böcker på golvet, jag har precis plockat upp alla och hon tar ner dom, jag är själv tills inatt för då kommer Jimmy hem... Imorgon kommer han inte undan, imorgon SKA vi fixa till de sista nere i trapphallen :) Ska bli skönt att få ordning där! Sen vet vi hur vi ska göra med vardagsrummet :) Kommer bli super kanon bra! Vi ska be snickaren räkna på de :) Ju mer vi fixar och donar ju bättre blir det :D Desto svårare kommer det att bli att sälja vårat hus ;))) Men har inte hittat något som passar än så det är ingen panik! :D I övrigt känns allt ganska bra, bara tråkigt att det ska städas i huset med ;)) Så nu ligger alla böckerna på golvet och Svea har gett sig av någon annanstans ;) ser så himla söt när hon går :)) Och det går undan nu så när vi ska på måndagsmiddag gäller det nog att stänga dörren till trapphuset ;) Men nu ska jag kolla om min kära mormor är på väg till mig för vi ska greja i landen :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar