tisdag 24 augusti 2010

Gnäll gnäll gnäll gnäll!

Alltså jag förstår mig inte på svenska folket. I vintras när det var en massa snö och kallt. Då var det för kallt och för mycket snö. Sen försvann snön, allt frid och fröjd med det! sen kom våren och regnet, då var inte de bra. sen pang riktig sommar! Inte bra de heller! Det är för varmt och för mycket sol, så kommer regnet, då är det ett jävla gnäll för det, nu är hösten här, visst lite tidigare än vanligt, men då är det fel på det!
Tror ni inte på mig, gå in på facebook och titta era vänners status, ett enda gnäll! :P
Idag ska jag föröska fixa till här i vardagsrummet, möblera om lite och greja!
kläder efter väder och var nöjd att man har mat på bordet och tak över huvudet! Det är en bra start. Underligt at tman inte kan nöja sig med de.. utan man ska ha allt..
ne nu ska jag ta tag i mig själv! Fröken Andersson skärpning!

1 kommentar:

  1. tummen upp för de!! :D tack för din snälla kommentar.. tur att någon som tkr om mej som jag är..å ja ja kanske skulle låna din tröja.. haha.. de hade vart kul.. vi får höras av snart å se om vi kan hitta på nått :) kramar!! <3

    SvaraRadera