lördag 28 augusti 2010

Uppskattning och barnvakt...

Jag har en fundering angående när barn bör börja på lektid, uppskattar verkligen ett barn på 1 år dagis? Jag är väldigt tveksam... Visst finns de andra barn där, men hon kommer inte kunna leka med dom ändå.. :S Bra att vara borta från mamma... bra på att träna att äta borta.. vilket inte är några problem.. Så lite funderingar tack!

Sen är det ett annat problem, barnvakt. Svea har ännu inte sovit borta. Detta på grund av att alla som kan ha henne har fullt upp med sitt egna, vilket jag förstår, jag är hemma dygnet runt och tycker inte tiden räcker till.... Men vill ju gärna att Svea ska sova borta så man vet att hon fixar det.. Men hennes tid kommer väl.. Eller som idag, hade gärna följt med Jimmy en sväng till Svenljunga men får sitta hemma själv som alla andra dagar i veckan! Men ska inte klaga, har ett hus, bil och mat på bordet! Och snart kommer snickaren förhoppningsvis ;))))
Nu ska jag snart natta Svea, hon ligger här jämte mig och äter välling i gravid kudden, hon gillar den skarpt! :)
Men ska först titta på slutet av en värsting till syster 2, Min absoluta favorit film!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar