söndag 1 augusti 2010

Tomas tåget.

Nu har jag varit uppe en stund, de e bara jag och Svea vakna.. Resten sover! Vi tittar på tomas tåget och Svea leker med telefonen hon fått av farmor.
Ska det ösregna idag med tro?
Fick se bild på min kusins barn igår, men jag vet inget behöver inte oroa er! Undra om de kommer och prata med mig eller om de är en ****** som snackar en jävla massa skit igen. Varför blir en del aldrig vuxna?!!
Nu är det 2 mindre än 2 månader tills vi åker till Tunisien, sen åker Lillian till Thailand och då ska jag prata med henne om att vi köper ett hus tillsammans där nere... Får la se vad hon tycker om det ;)))
Undra om vi ska till göteborg idag.. skulle verkligen behöva köpa lite saker. Å golvet i källaren kommer bli så j***** snyggt! Ja allt i källaren kommer bli ur snyggt och defenitivt höja värdet på huset och trivsel faktorn med för den delen ;)) Nu ska jag ge världens sötaste unge lite frukost! Måste räkna lite på med hur många dagar jag har kvar med föräldrapenning.. jag har ju inte plockat ut fullt.. så tycker att de borde räcka ett tag till! Men men vi får räkna på´t :)
Idag blir de möjligtvis lite å greja med eller a en massa å greja med.. Och inatt ska Svea sova borta... hoppas de kommer gå bra! Nåja nu blir de frukost!

1 kommentar:

  1. Mys med Tomas Tåget på morgonen. :-)
    Trist är det med konflikter inom familjen - det har varit en del sånt i vår släkt också och jag är såå less på det, kan folk inte bara bete sig...
    Hoppas ni får en härlig dag och får bättre väder än vi, här öser regnet ner just i detta nu... *blä* Kram!

    SvaraRadera