tisdag 3 augusti 2010

Svea gååååååår!

Det tog 11 månader men nu kan hon banne mig gå :D Hon har ju gått ett tag med gå vagnen men inte vågat släppa taget. Eller ah hon släpper och går max 1-2 steg.. till tv:n eller bordet eller liknande..
Men idag var mormor Gun här och grejade i landen så skulle hon gå lite med henne och släppte henne i gräset och ropade "kolla kolla kolla!!!! Hon går 5-6 steg helt själv, och går man så många steg så är det att gå ;) " Jag har världens bästa och snällaste mormor! Och det är super kul att hon är så engagerad i Svea, det är kärlek på hög nivå :)
Imorgon ska vi till Tranemo jag är 3 barns mamma igen ;) så deet ska bli intressant och se vad R och A tycker om att åka buss ;) Har ju ingen bil :D hehe
Men allt går bara man vill, fick ju itne med cyklar till barnen så får klara oss ändå :) Imorgon kommer Diana och Peter också och hälsar på! Så kul att se dom igen! :)
Så fullt ös är det och kommer att vara!
Får se om vi kan tänkas hinna med lite svamp plockning och metning innan de två söta barnen ska hem igen....
Har även fixat trädgården idag och städat inomhus, effektiv dag + hunnit göra två varma maträtter..! LOVE IT!
Nu ska jag duscha sen sova, är as trött!!! Ha de så bra!

1 kommentar:

  1. du är så duktig du!! :D.. å en stor kram till "min" lilla svea ;) hehe

    SvaraRadera