torsdag 19 augusti 2010

Nu är samtalet inte långt borta!

Nej snart ringer jag städ & fix dom är näst intill grannar med oss ;) så de ska väl kunna komma hem och städa hos mig lite eller är den ren lathet?! ;) haha tror på latheten..
Idag har vi inte gjort så mycket, promenerat, vilat, ätit, handlat, matat katterna.. kaninen.. Svea kan förresten säga mjau och kanin ;) hehe
Sen innan satt jag och tittade på tv och hade satt ner hennes stol så det blev ett bord och plats att sitta på, Svea grejade och jag hörde att hon fixade.. då vänder jag mig om och det står min stolta lilla klätter apa! ;D Hon har lyckats klättra upp på stolen och står och leker med hoppgungan som fortfarande hänger uppe ^^ hur söt får man lov å va.. å så stolt med!
Nu ska jag ta ett glas saft med två sugrör och se om de går nåt skoj på tv! Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar