söndag 8 augusti 2010

Behöver du ny skötväska?!

Jag har fått den stora äran att kunna ge mina kontakter och blogg läsare det stora erbjudandet om att få köpa skötväska från willvin fraktfritt! Och inte nog med det får du även en hemlig present! :)
Det kan inte bli bättre eller hur?
Jag hade äran att vinna två willvin skötväskor, jag har willvin Magnificent Leatherette samt willvin multidad och jag fullkomligt älskar dom! Den är lätt att packa med det praktiska facket i botten samt alla fack som finns, dragkedja som håller igen öppningen och inte nog med det så håller det torrt när det regnar!
Jag har två vagnar en "stor" vagn med vändbart handtag, och en mindre sulky typ, väskan passar att hänga på båda genom det praktiska barnvagnsupphängningen. Folk som sett den tror att det är min handväska ;) Så den är snygg, praktisk och genomtänkt! Vill du också köpa en willvin skötväska, fraktfritt och dessutom få en hemlig present?!

Då är det viktigt att du följer följande instruktioner: Du går in på willvin´s hemsida , kollar vad du vill ha för skötväska, mailar till mig på lotta_07@hotmail.com och så får du en rabatt kod, sedan går du in på willvin´s hemsida av mig sen väljer du faktura som betalsätt så regleras fraktkostnaderna och du får din rabatt + din överraskning. Allt hemskickat till dig, praktiskt och enkelt!

Så vad tvekar du på, surfa in på willvins hemsida nu! Och glöm sedan inte att maila mig för att få din rabatt, lotta_07@hotmail.com.

Jag älskar willvins skötväskor, det kommer du också göra!

1 kommentar: