måndag 16 augusti 2010

Pratat med fk...

ja idag har jag pratat med försäkringskassan och jag kan vara hemma ett tag till! LOVE IT!
Får börja plocka lite på mina lägsta dagar med bara.. Men det löser sig alltid :)
Väntar på ett spännande mail från willvin med :) sen ska här börjas dra i trådar!!! :)
Ja annars har vi varit och tittat till katterna, kom in innanför dörren och både jag å Jimmy lyckas trampa på en död råtta :S *spyr* hatar kadaver! :S Uscha, sen hade en av katterna spytt på golvet, men Jimmy fick varsågod att plocka upp de ;) hehe
Sen var vi i affären och kom på att Svea kan ju åka i kundkorgen så slipper man bära henne, lilltjejen börjar bli tung! :D det var populärt att sitta i den =) tittade jätte mycket på de andra barnen. hon är allt väldigt nyfiken...
I lördags körde vi gokart, Fredde slog Jimmy och de grämer honom ännu ;) Men de ska nog tillbaka om ett tag, jag blir så förbannat åksjuk så tror faktiskt jag ska avstå :(((
Jimmy, Chrille och Gustav var iväg och fiskade på havet en dag med, fick bara 15 fiskar ihop ;)) haha storfiskarna :D
Nu ska jag släcka ner och stänga av här för de e dags att krypa till kojs, det lutar åt att det blir ett litet bad imorgon.. hinns de med tro?! :D Hojta till om någon annan ska dit ;)))
Sov gott, de tänker jag! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar