fredag 27 augusti 2010

varför är de alltid längre hem?

Natten har varit bra, vaknade av att en liten underbar tjej satt och pratade med sina gossedjur.. :) Sen gick vi upp och åt å grejade sen var de bara att ge sig av, vi var tvungna att cykla till Tranemo för Svea skulle få sin twinrix spruta...
Det gick ganska bra faktisk, men glömde få det i skrivet i boken men ska fixa det! Svea blev väldigt ledsen när hon fick den men sen gick de över rätt fort som tur är! :) Hon fick ett litet klistermärke med hund på som jag ska spara i hennes grodbok =)
Sen när jag cyklade till Tranemo så cyklade jag förbi Jeanette, Ayline & Charisma, så efter vårdcentralenn hade jag fått ett sms att vi kunde komma upp en sväng, så vi cyklade upp en stund och Anna och Amanda var där med. Så de var trevligt, sen skulle vi cykla hem, lilla hjärtat somna i cykelstolen, hon tycker de e så tråkigt att cykla i skogen ;)
Å de var så seeeeegt och jobbigt! men Bella och Jimmy mötte mig! så tg vi skogen över järnvägen hem och det var väldigt skönt för att vi slapp cykla runt och uppför den sega backen.
Men nu ligger vi i våran stora härliga soffa och njuter av att Svea förhoppningsvis strax ska sova lite efter maten.
Så nu ska jag slappa och ta de lugnt! Sen tror jag allt vi ska ta ett städröj och planera för Sveas mat på hennes kalas. :) Ska även anmäla mig till Linas matkasse. Så ska här fås lite variation på maten ;))
Nehe dags å vila var de ja! :D

1 kommentar:

  1. vi kommer å hälsar på er på söndag..vet ej om du fått mitt sms..kram :)

    SvaraRadera