måndag 31 mars 2014

Barnfyndmarknad & sol



Helgen har bara sprungit iväg, barnfyndmarknaden flöt på ganska bra faktiskt, tack till alla inblandade :)Barnen hade haft det roligt med farmor och Pär på mora träsk :)
Men det var trötta gravid fötter som inte gick att gå på när jag kom hem ;) Så vi tog städningen på söndagen, dock hade jag inte tänkt på att man skulle flytta klockan så kände mig som en död sill ;) haha
Igår var vi och firade svärfars 60-års dag :) Trevligt att träffa alla! När vi kom hem tog vi varsin solstol och sen satt vi där tills det var illa tvunget att plocka in all skit i trädgården igen. Tyävrr tror barnen att de var sommar och vi fick jaga de för att de skulle ha kläder på sig :/ Så snoriga och hostiga små troll var ett faktum. Idag har alla tre badat i badkaret i hopp om att alla ska bli friska och krya :)

Vi återkommer med siffror från barnfyndmarknaden när allt är sammanställt och klart ;) Nu blir de snart sängen känner mig hur trött som helst! Och imorgon är de förhoppningsvis dags för dagis för alla tre, åtminstone två ;) Sov så gott! Det har jag tänkt att göra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar