fredag 7 mars 2014

fredag igen...

Det är helt galet va dagarna bara flyger förbi,  redan varit hemma en veckq idag började vi dagen med att plocka upp lite...
Städerskorna skulle komma idag så plockade upp och så innan vi gav oss iväg till barnmorskan.
Barnen skötte sig över förväntan, å tyckte lite synd om mig att jag blödde från fingret ;-) men de gick bra 5,3 så ingen diabetes inte ;-)
Bra blodtryck. Dock blev bebisen lite stressad av att bli jagad och känd på för å se hur den ligger.  Men lugna ner sig fort men den ligger med huvudet ner :-) hjärtslag ca 140.
Kollade på de andras förlossning svea kom v.40 Arvid v.39 och Freja v.38 så de ser ju lovande ut ;-)

Sen åkte vi direkt till Svenljunga för att möta Sandra,  å besöka badhuset.  Drt var väldigt uppskattat av barnen :-) sen åktr vi och åt direkt efter,  skönt de är med trötta hungriga barn för de har liksom ingen energi över till å bråka. Vi tillbringade närmare en timma (?!) På restaurangen. Inget gnäll eller bråk, härligt! Avsluta med varm choklad och kakor ;-)

Arvid berätta för Sandra att han faktiskt vill åka till Sälen igen ;-)
Nu sitter Svea och Arvid och slappar framför datorn och jag å Freja i soffan och kollar på pippi.
Tack för hjälpen idag Sandra med barnen,  de tycker det är duper kul å se dig, ja med givetvis ;-)

Igår kom Svea och visade teckningar hon hade gjort,  jag visste inte att hon kumde måla så fint ;-) det är tydligen jag när ja saknar Bella...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar