lördag 22 mars 2014

kvällsförvärkar

Jahopp då var de dags med de berömda förvärkarna då. Jag vet att jag hade det,med Freja men kommer inte ihåg hur tidigt de kom. Men det är väl bra att bebis övar sig för vad som komma skall.
Som Svea säger: hon hittade ett hål i halsen när hon låg i min mage och sen kröp hon ut där. Stora tankar från en 4, 5åring :-)
Ikväll tittar jag på familjen annorlunda, missade det i måndags av någon anledning.  Kul att titta på familjerna, måste vara mysigt med en stor familj.
Hoppas de har lika bra sammanhållning i framtiden som de verkar ha nu i programmet.
Dags å sova nu för att orka upp imorgon när de vaknar igen, tror inte barnen accepterar en sovmorgon eller slömorgon till och framför allt inte Svea och Arvid som vet vad som komma skall ;-) ha en bra natt så ska jag vila å ta det lugnt så vi orkar med söndagens bestyr som jag planerat.  Hej hopp.

1 kommentar:

  1. Ja du lilla hjärtat ta det lugnt så inget händer.
    Ses imorgon
    Sov gott

    Kram

    SvaraRadera