tisdag 25 mars 2014

Planering och mycket att göra!

Ja Arvid ser fram emot sin födelsedag men jag vet i tusan när vi ska fira honom, egentligen bryr han sig inte vilken dag men jag råkade säga igår att man kan ta med glass till dagis och det nappade han genast på! :P
Så den skulle ju helst vara med idag, men ska kolla när jag hämtar idag om de är okej att han tar med sig glass och bjuder på, på torsdag.
Idag är det gymnastik samt uppsättning av skyltar. Jag måste även åka ut till netshirt och fixa Arvids födelsedags present.
Ett stopp på fyndlagret är också behövligt, skulle behöva fixa en traktor figur eller nåt till en tårta med. Ni förstår! Det hopar sig alla problem ;) haha
Onsdag ska jag på möte och Jimmy, Svea och Arvid ska åka på cirkus, Freja får vara hos morfar och "mormor" under tiden. Och innan cirkusen är det dans...
Torsdag är det enda "lugna" dagen men jag har fortfarande grejer jag måste märka upp för att vara klar inför fredagen.
För på fredag har vi ännu mera fullt upp, hela kvällen typ... då ska det packas upp saker och så vidare för på lördag är det den stora barnfyndmarknaden i Limmared, ska ta kort på våra tjusiga hemmagjorda skyltar som vi fått sponsrade av Erik Larsson AB samt Bygg In (kan hända att de heter något annat nu).
Nehe har tre maskiner tvätt att vika in med så bäst att skynda på! :D Här blir det inte några barn gjorda eller ja.. på sätt å vis blir de ju de ;) haha! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar