söndag 23 mars 2014

elaka människor

Jag vet när jag var på blogeventet i Göteborg så träffade jag trollmorsan och drömmen om 11 barn, deras länkar finns hör till vänster lite längre ner.
Å då pratades det om hur man hanterar elaka människor det var när de hade medverkat i familjen annorlunda precis.
Och man blev super ledsen av att höra vad de blivit utsatta för och hur elaka människor kan vara, om man inte gillar något kan man inte bara gå vidare då eller måste man kommentera?!
Drömmen om 11 barn hade också fått super elaka kommentarer,  jag förstår inte varför?!

För ett tag sen var det min tur om hur elak jag är, aldrig varit med om innan.

Hur hanterar ni era elaka kommentarer, de kan man få hur som helst i livet,  jag tror att jag bearbetat klart just den kommentaren,  för personen i fråga måste veta vem jag är men kan definitivt inte känna mina barn

Nehe idag är de söndag och nya saker att fixa! Vart en okej natt, Freja sover än å vi andra kollar på tv.  Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar