söndag 16 mars 2014

kaninjakt

Ja idag skulle jag och barnen flytta på kaninerna,  bad Arvid hålla ihop buren och vips så hoppa den bruna kaninen iväg.  Hoppa långt bort med men tur i oturen att det var han. Den svart vita har jag jagat en gång i flera dagar innan jag fick tag på den.
Så nu är de flyttade och har fräsch mark under fötterna.
Svea satt säkert i buren i 30 min och klappade på dem och höll de. Är la som allt annat de hinner och dö nu innan Svea får stort intresse.  Arvid bryr sig inte så mycket om de men Freja är noga med att mata dom ;-)
Nu är vi inne och pausar lite. Lunch ska tillredas.
Nästa vecka ska de till sitt efterlängtade dagis ;-) ska bli skönt att ha de där lite. Ska jag orka med mig själv så behöver jag det så får gärna vara den hemska mamman som lämnar sina barn på dagis trots att jag är hemma.
Men det behöver jag och tror bara barnen blir glada av att träffa alla igen.

Jag är så sjukt trött och sjukt besviken på vissa saker i mitt liv så skulle bara vilja skriva ut all info här men de får bli i min privata dagbok för hand så jag kan få ur mig det tror jag allt.
Det är mycket som inte blev som jag hade tänkt mig.
Men all facit i förhand får man i te och saker och ting förändras ibland till det positiva och ibland till det negativa.  Bara å gilla läget.

1 kommentar:

  1. Tråkigt att man inte kan säga vad man vill.
    Hoppas att jag och din far inte gjort något, för då får du säga till.
    Men stå på dig
    Hoppas dagen varit bra och att ni mår bra
    Ha det gott

    Kram

    SvaraRadera