lördag 15 mars 2014

Magbilder, pojke eller tös?

Ja fjärde gången gillt! ;) Dags att lägga ut en bild och se vem som gissar rätt om det är en pojke/tjej, och vilken dag den kommer :) Gissa på, gärna här på bloggen så man får alla samlade :) Å nej jag är inte sådär snygg gravid som alla andra, min kropp som ser ut så, sorry :P
Så gissa på nu :) Jag ska skriva min gissning i en kommentar med ;)
Enligt UL är beräknad datum 13/5. Alla bilder tagna i v.31 cirka.
Freja
Gravid med pyret
 


Svea
Arvid
 

11 kommentarer:

  1. Jag gissar på en pojk, som kommer i slutet av april, 27-28/4 ;) (önsketänkande kanske?!)

    SvaraRadera
  2. Om min röst räknas vet jag inte, eller om jag ens får vara här inne. Jag tror iallafall på en tjej till som kommer runt Miltons födelsedag.
    När bebisen egentligen är beräknad har jag mindre bra koll på.

    SvaraRadera
  3. De blir som Jimmy säger en Kenneth
    23/4 3547g och 50 lång.
    Ha det gott

    Kram

    SvaraRadera
  4. En pojke som kommer 5 maj

    SvaraRadera
  5. Vill du vinna en fet länk? Anmäl dig till veckans blogg nu så drar jag en vinnare inom kort :) Det är bara att kommentera att du är med så är det perfekt :D kram!

    SvaraRadera
  6. ååh så mysigt att vara gravid :)

    Ps. Jag lottar ut en blöjtårta på min blogg, va med vettja ;)
    Kram

    /www.mammaQ.vimedbarn.se

    SvaraRadera
  7. En tös på min födelsedag ;) (kanske med ett önsketänkande)

    SvaraRadera
  8. En tös tror jag att det är! Datum är ju svårare.....

    //Lisa

    SvaraRadera
  9. 1/5 kommer det en liten kille!!

    //Sara

    SvaraRadera