torsdag 20 mars 2014

Vad hände?!

Ja igår kväll så hade jag lite telefonsamtal och avklara så var så uppe i varv när jag la mig att jag knappt somna ;) Tittade sista gången på klockan vid ett tiden. Klockan fyra vaknar jag av att Svea liggger och kör fötterna under sidan på mig = inte alls skönt, och jag ligger på sidan varpå Arvid ligger nästan under mig, är la varmt å skönt där, riktig närhets kille den där ;)
Och som pricken över i:et kommer Freja och skriker :S Usch!
Idag blir det nog inte många knop!
Barnen är på dagis och idag ska jag på möte kl 18 som kommer ta ett par timmar troligtvis. Men det kommer bli något bra utav det! Så jag ser tjust på framtiden! :)
 
Annars var tanken att jag skulle städa upp lite idag, städerskorna kommer ju imorgon så är alltid skönt om de är upplockat ordentligt då :)
Men först slappa lite, det har inte blivit många timmars sömn inatt... :( Men tur är det att de kommer en ny kväll lite senare och då kan jag sova bäst jag vill ;) förhoppningsvis... ;) hehe

1 kommentar:

  1. De gör du rätt i slapp och ta det lugnt =)
    Lycka till ikväll , stå på dig .
    Hör gärna av dig när du kommer hem
    Ev tar vi Svea & Arvid på söndag för lite äventyr
    Ha en bra dag
    Kram

    SvaraRadera