söndag 2 mars 2014

bakom lås och bom

Jag orkar inte tänka på om någon ska bli sur över vad jag skriver eller hur jag skriver så nu tänkte jag att jag ska ha bloggen som min dagbok och ett minne till det bästa jag har i livet.Mina barn.
Mamma kommer vara hemma hos er nu i jätte lång tid och det känns så himla bra!
Erat syskon kommer om cirka tio veckor. Vilket jag tror är en pojke.

Idag bakade vi en god kaka, ni gillade åtminstone glasyren bäst ;-)
Det är så skönt att ha er för varje gång man ser er så vet man att man har gjort något bra här i livet.
Vi har ingen bil så vi får försöka ta oss fram på ett eller annat sätt. Måste laga Sveas cykel,  men det är ganska långt att cykla dit.  Så vi får se hur det löser sig.
Nu ska jag strax gå och lägga mig.

Hoppas på en bättre natt än föregående,  orkar inte kliva upp klockan sex när jag är ledig.  Så nu tar vi och sover på nätterna.  Ska ringa dagis imorgon med och kolla om ni får komma eller hur det fungerar nu....

Hej hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar