onsdag 5 mars 2014

tänkt om

Jag är och kommer aldrig vara någon som folk tycker om och kommer tycka om naturligt utan jag kommer alltid vara en sån som alla bara stör sig på och jo jag får reda på det förr eller senare. Det är ett litet samhälle vi lever i.

Så jag funderade igår och tänkte på varför jag ska behöva be om ursäkt för att jag och min familj tycker om att vara ute på grejer.
Som Arvid, 3 utlandsresor, danmark, sälen vecka och vimmerby x2 och han är tre nu i mars. Tja det kan handla om att jag är rastlös. Eller så tycker jag att det är väldigt roligt att låta barnen åka på saker så är det så att du stör dig på att jag är sån. Gå vidare då.

Såg att någon plockade bort mig från Facebook,  kanon bra! Då behöver man inte irritera sig heller, dock har denna person satt sig i situationen själv. Så det är inte mitt samvete som står för det. Nej nu vidare. Siriver ett nytt inlägg om dagens händelser.  Vi har haft en toppen dag som bara virvla förbi.

Så nu vet ni hur det ligger till,  bloggen efterfrågas och tycker det är ett bra sätt att ha kontakt med folk på både nära och långt håll.

5 kommentarer:

  1. Vi tycker om dig ( er ) , så stå på dig va det än är
    Tack för att vi får läsa om erat liv...............
    Kram M & M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi tycker om er med <3 ja jisses den siste idioten är inte född än ;) Kram

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  3. Ganska STOR skillnad på att tycka om att vara ute och röra på sig och vara i en sådan situation så man inte kan.
    Att göra sig lite för mer än andra som du gör är äcklande.

    Du verkar ha noll förståelse för andra människor. Är ditt barn lyckligare för att du släpat med honom till utlandet 3 ggr?

    Hur vore det om man istället faktiskt TITTADE på Pippi (som du ju beskriver i ett senare inlägg) med ditt barn istället för att sitta med mobilen elelr någon surfplatta. När man tittar på teve med sitt barn gör man det.

    Men jag är inte förvånad. Du är lite som fröken med näsan i vädret. Otacksam och gnällig men ska ändå knäppa andra på näsan.

    Du lyssnar på skitsnack och har svårt att förstå att det snackas bra mycket mer om dig. Men jag förväntar mig inte mer från en sk mamma som tror att ens barn ska vara snälla och inte bråka när man inte vet bättre än vad du gör.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Läs gärna inlägg under morgondagen då kommer så kallad anonym få ett helt eget svar och vill du kommentera i min blogg så står man för vem man är.

      Radera