torsdag 13 mars 2014

ska vi eller ska vi inte?!

Jimmy  ska kolla hur han jobbar runt påsk.sen är den stora frågan om vi ska åka till sälen en sväng eller inte?!
Enda nackdelen är att Freja måste med och frågan är då om man ska försöka låta henne åka skidor eller inte?!
Svea och Arvid är ingen tvekan men Freja är kanske lite liten, eller?
Får ta mig ett snack med min kära far så får vi se vad vi kommer fram till :-) ska inget säga till barnen ännu för det är bättre de får reda på det när det är bestämt istället :-)

Idag har jag och barnen fixat bort all gammal aska samt flyttat båda komposterna. Dukiga vi har varit :-)
Ser lite fullt ut på gräsmattan nu men de går nog bort snart ;-)
Gigantiska hål under den var de, tur de är så pass kallt än så ingen är vaken. Krattade fort igen de kan jag lova ;-)

Nu vilar Freja middag och Arvid och Svea slappar lite innan vi ger oss ut en sväng igen.  Skönt å härligt med sol fast det tar på krafterna. Idag ska nog jag och Jimmy göra oss ett försök att bära upp ett skåp,  tur de inte är tungt men det är trångt så får hoppas de går. Vill inte att det ska göras av med, då får jag lösa en plats åt det ;-)

Nu lite vila innan vi kör i 110 igen ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar