fredag 14 mars 2014

60 dagar kvar!

Idag är det exakt 60 dagar kvar till 3 blir 4 :)
Längtar galet mycket och barnen frågar ofta om bebisen kommer snart och om de får hålla den. Tror dock det kan bli lite spännande å hålla ordning så inget händer det lilla pyret.
Men det kommer nog gå galant, vi hoppas på en toppen sommar så vi får åka iväg på många äventyr, både nära och långt ifrån. :)
Svea och Arvid har just nu ätit något alldeles särskilt som innehöll skrikpiller ;)
Har möblerat om idag lite igen, fasen så bra jag är på de ;) Undra hur många gånger jag ska ändra innan jag är helt nöjd. Fast nu kändes det som att jag blev av med saker vi inte använder och fick in praktiska möbler istället. Utan att köpa en enda pryl ny ;) Lite bra å hamstra är det allt ;)
Skulle behöva låta snabeldraken arbeta lite med, puckot (jag) glömde givetvis köpa dammsugarpåsar i affären häromdagen... smart eller inte.

Men snart vankas det tacos, inte ätit det sen sälen så det ska bli gott ;) Får nog bli lite fredagsmys med mina huliganer idag. De får nog slockna en efter en i soffan och få mysa med mamma :) Lite lets dance får det bli :)
Ska försöka lägga ut magbilder så ska vi se om någon gissar rätt på dag, kön, vikt och längd! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar