lördag 22 mars 2014

Hur mycket ska man?

Jaa jag håller på att gå igenom mina spara lådor från skolan, alltså dp snackar vi att jag har de mesta kvar från när jag gick i 1:an....
En jäkla massa diplom, protokoll från dressyren och andra saker från hästarna.
En del grejer har barnen fått, hitta bland annat ett gäng böcker med sagor.
Men sen har jag fortfarande fyra pärmar från gymnasiet, alla teckningar från bilden i högstadiet. Ja ni förstår de bara fortsätter,  hur mycket av de ska man spara?! Och vad ska man slänga?!
Klart att jag sparar vissa grejer som betyder något särskilt men samtidigt kan jag ju inte spara på allt.... hur gör ni? Har ni kvar gamla skrivböcker där man övat 50ggr på A? Hehe Men nu har jag fixat åt dig att göra Sandra, bara kom förbi när du har tid :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar