onsdag 2 april 2014

Trött och seg!

Ja denna dagen har verkligen inte varit i 110 de kan jag lova, Freja är fortfarande hemma med mig för hon är lite snorig och hostar en del på nätterna. Men de två andra är på dagis.
Ska la hämta de sen, inväntar nu om vi ska köpa bil eller inte.. ;) alltid lika spännande :) Freja och jag har haft en riktig slappdag med pippi, har verkligen lyckats få tre Astrid lindgrens fantaster, vilket är oerhört skönt. Har börjat smyga sig in lite andra grejer med men Astrids figurer gillar vi allihopa.
Nu är vi inne i v.35 (34+1) jag och bebisen.. skönt att de rullar på!
Solen skiner men som sagt ingen ork kvar idag ;) blir till att värma mat från frysen idag jag och Freja :) Då är man glad för matlådorna ;) hehe
Nehe värma lite mat och så så vi hinner med middagsvilan... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar