onsdag 16 april 2014

Loppi blogbag - Gravid & Baby

Jag hade äran att få ett paket utav loppi :)
 
Paketet innehöll en hel del saker vilket alltid är roligt att prova något nytt.
 Jag hade några fler nyfikna ögon med mig som gärna öppnade paketet :)
I paketet fann vi följande: Blutsaft, Inotyol, Bio-oil, glass från Sia Glass, picknick mugg från bambino, bh inlägg från bambino och LoppiMagasin.

¤ Jag har hunnit läsa Masainet ;) Bra lektyr och roligt innehåll!
¤ Blutsaften har jag med smakat på men har inte tillräckligt med tid för att få effekt än ;)
¤ Sia-glassen - frozen yoghurt fick klart godkänt :)
¤ Bio-oil ÄLSKAR jag! Smörjer magen morgon och kväll och jag är ju redan i v.36 så kunde inte smörja från fjärde månaden som de står men klåda och kliande har försvunnit helt och skulle de börja klia på kvällen, så smörjer jag bara! Kanon bra! Rekommenderas varmt!
 
Inläggen samt inotyol har jag provat tidigare och är kanon mot små röda rumpor :)
Tusen tack för att grejerna, de har kommit väl till användning :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar