måndag 14 april 2014

Bm besök - sjuttitrafik till Tranemo

Ja idag har jag varit hos BM, min ordinarie var sjuk men jag är inte så noga med vem de är ;) Så idag var de Olle istället :) Berätta att jag känt mig väldigt trött den sista veckan och tyckte det var ypperligt att jag sov medan barnen var på dagis så jag skulle orka med vardagen för de är ju därför barnen är där. Men sen tyckte han väl inte att de var konstigt att man är trött med tre små barn och höggravid ;) Å de är de väl kanske inte :D hehe 

Hjärtslag: 148-149
Sf-mått: exakt på kurvan, vet ej cm...
Blodtryck: 110/60
Lämnade även tre rör blod till någon d-vitamin studie.
Bebisen ligger väldigt långt ner och är nästintll orubbar.

 Den ligger stabilt där nere och han  tyckte de var roligt för de kändes så tydligt på mig när han kände efter huvudet :) Jag vet med någon av de andra fick de göra ul för att vara helt säkra på att huvudet var de det ska ;) Jag har täta sammandragningar på kvällstid börjar typ när barnen lagt sig och håller på tills jag går å lägger mig vid 22 och pågår tills jag inte är vid medvetandet ;) . Så det återstår å se om de blir en april eller maj bebis.

Men denna veckan struntar vi i ;) bättre bebis kommer efter 37 fulla veckor ;) Sen 11.30 åkte Jimmy till Tranemo för tandläkarbesök samt en sväng till revisorn. Sen när han kom hem dock åt barnen som tre hästar idag så mina portioner räckte inte till Jimmy så han fick göra sig eget... kändes lite elakt ;) Men tur de äter med aptit iallafall ;) Sen lite vila efter middagen innan jag återigen åkte till Tranemo för de var min tandläkartid. Allt såg bra ut och jag fick en ny tid i mitten av juni. För de måste kunna ta bilder... men var skönt att få det avklarat idag ;) Sen hämtade jag ett såg hos pappa och satte Jimmy i arbete att såga ner lite buskar och skit vi inte ska ha kvar ;) Sen var jag illa tvungen att dra till fyndlagret och köpa tre säckar såjord och en med täckbark, å jag hoppas rabarberna blir glada i sin nya bostad ;) å fyra turer till Tranemo för diverse olika påhitt ;) Men fint blev de i trädgården, Svea sopade hela lekstugan så jag å Jimmy hjälpte henne plocka när hennes syskon svek ;) Nu blir de lite biggest loser å slapp i soffan innan vi tar tag i morgondagens utmaningar, idag har de varit en bra dag iallafall! Härligt! Ha en bra kväll alla :)

1 kommentar:

  1. Ni är duktiga hela fam
    Sov så gott så ses vi i morgon

    Kram Kram

    SvaraRadera