söndag 6 april 2014

Gravid v.34+5

Jag letar febrilt efter sidor där det kan stå att de är helt normalt att vara super duper trött på dagarna.... men hittar inget, bara forum att andra varit de.
Men bebisen sparkar och har sig så man tror den ska ta sig ur genom skinnet ;) Svea längtar tills bebisen kommer, Arvid med, Freja tror jag inte förstår ;) hehe
Blir lite nya magbilder nästa vecka på flodhästen... japp för de är så jag känner mig. Uscha vad trött å slö jag känner mig, vill bara sova just nu... men peppar peppar så verkar de bättre nu ikväll... så får hoppas på en kanon dag imorgon så kanske jag kan hitta på något kul med barnen :) Har två tider att passa imorgon med det äena är på morgonen och de andra på kvällen, så får väl se om vi kanske kan lyckas åka till simhallen?! Nu när bokföringen och diverse papper är klara! Halleluja moment ;) hehe

Nehe soffan en stund innan det är dags för sängen... i veckan blir de dagis för tre små troll hoppas jag, så mamman i huset får lite vilostund, kan säga att de är tur att jag har havandeskapspenning för annars hade jag avlidit på plats för länge sen ;) hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar