söndag 13 april 2014

Kropp/huvud ur balans,drastiska beslut?

Något är det som inte stämmer med min kropp/huvud.
Jag är så ininorden trött. Jag har inget tålamod över till något eller varken ork eller energi.
Nästa vecka är det påsklov och allt vad det innebär. Jag hoppas verkligen jag orkar hitta på saker för annars kommer denna vecka bli outhärdlig. Å att vädret är på våran sida så vi kan vara ute och hitta på grejer för som sagt, jag ska palla med de med.
Men solen gör att man orkar lite mer och kan skicka ut ungarna i trädgården, men blåser de storm fryser dom jätte fort :(
Sen är jag så förbaskat trött på den där förbannade skitbilen som är en så bra bil för familjen som vi inte ens får in stolarna i... woho lyckat! Eller inte?!
 
Vet inte riktigt vad jag ska göra för att hitta upp igen just nu känns allt lite nere och jobbigt...
men de måste man kanske få lov att vara emellanåt med?!
 
Imorgon är de bm besök... har la gått upp en jäkla massa men nu är de en månad kvar och kroppen är segare än en seg flera årig kola bit.. sover kasst gör jag med..
nu slut på gnället å kolla lite på tv... för min energi är = noll.....

2 kommentarer:

  1. Oj vad är det för bil!? Syrran å de köpte en grandis. Stor å rymlig. Energin kommer säkert komma med solen får vi hoppas.
    Vädret gör även ickegeavida trötta ;)

    SvaraRadera
  2. Skitbilen vi har nu är inget vi ska ha, får inte ens plats men ska köpa något annat men vet inte vad ännu. ja får hoppas de. Orkar inte med mig själv just nu.

    SvaraRadera