måndag 28 april 2014

Det blir nog ingen april bebis...

Nehe får nog ge upp tror jag, blir nog ingen april bebis :(
Hade varit lite smidigare när de är dags att göra de årliga almanackorna men det får la bli väl...
Idag skiner solen återigen.
Brände mig lite igår men har lagt sig idag igen. Så ut å sola igen ska dock inte sola magen för de stramade bra när skinnet inte räcker till så att säga ;)

Snart blir de en tur till lekplatsen förhoppningsvis. Barnen har varit hemma många dagar nu och behöver lite nya saker att leka med...
Ha en bra solig dag, som Arvid säger, morgonsolen är här ;) så njut innan den försvinner helt.

5 kommentarer:

  1. Sa ju att den kommer komma på min födelsedag. 12Maj ;-)

    SvaraRadera
  2. Det hoppas jag verkligen inte :P haha

    SvaraRadera
  3. Nej det kan du fundera på under dagen ;-)

    SvaraRadera
  4. Vad spelar de för roll att den kommer på min födelsedag? Spelar väll ingen roll! fattar ingenting!

    SvaraRadera