måndag 23 januari 2012

Yha vilken söndag de blev! :(

Ja i lördags kväll fick vi en trevlig överraskning, Svea spydde ner hela min säng. Hon sitter i sängen å: nej nej nej nej" stackars lilla hönan :( Men fick upp henne å duschat av henne, Sandra åkte å skotta snö å Anders var snäll å var kvar å tog hand om Arvid under tiden som jag bytte och fixa till sängen igen... Sen kom de en gång till...
Sen var det min tur, låg hela dagen igår :( och de känns i kroppen idag. Mormor var snäll å va å köpte isglass å dricka. jimmy tog hand om barn å fixa, dock lite pip och skrik ;) Men varken Jimmy eller Arvid har fått något (än) så hoppas de slipper... Å samtliga sov gott i natt, kl 4 kom Svea in till oss och sen sov vi till strax efter åtta... de behövdes! Jag somnade åtta igår med så....
Idag står städning och sanering av hemmet på schemat... så bara sätta fart snart så det blir fräscht här igen. Kan säga att bebis i magen inte avr allt för imponerad igår, sparka hårt och rörde sig för fullt... stackarn ;) men tur att man vet att bebis tar allt som den behöver :)
Nehe nu ska jag å Jimmy sätta lite fart tror jag allt..... skönt å få de gjort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar