tisdag 31 januari 2012

Spika golv!

Varje morgon Jimmy går upp nu vaknar Arvid kl 6, å sen som en virvelvind i sängen som vägrar sova :P blev bullerbyn till kl 7 sen gick vi upp. Svea överlycklig för att hon äntligen skulle få åka buss till dagis. De e roligt säger hon ;) skönt att hon känner så. :) Arvid har varit super sur hela morgonen men somnade nu så han behöver sin timma på morgonen så jag ska ner å leta fram lite spik å spika! kanske vi får sova till 7 iallafall.
Nu ska vi sitta här å kollar sex and the city 2 sen efter de ska vi sätta fart jag och Arvid :) Kanske skulle skriva min förlossningsberättelse som var för 10 månader sen, men lugn jag minns den som igår. När jag ändå inte har något å göra.
Ne de ska jag nog göra... :D är ju snart dags för nästa så ;) hehe Längtar så efter bebisen.... kan de inte bli maj nu?! :P

1 kommentar:

  1. Nja fast det där stämmer inte. Det smittar inte förrän symtomen bryter ut. Från vårdguidens hemsida:

    "Symtomfria familjemedlemmar som känner sig helt friska behöver inte stanna hemma från arbete, skola eller förskola. Men det är viktigt att byta till rena kläder innan man går hemifrån och att gå hem direkt om man får symtom."

    SvaraRadera