söndag 8 januari 2012

Tidig morgon & Julgransplundring!

Idag bestämde sig Arvid för att gå upp kl 6.. väckte stora syrran med, varför skulle hon sova? ;) haha
Åh i och med att våran tv är på lagning så var de bara att gå upp å se glad ut, jag å barnen gick ner till soffan å kolla på rapunzel. sen vid åtta fick de frukost, och nu kan Arvid med och lägga sig och sova?! :P han ligger i sin puff och vilar. Han har fått på sig kläder och ny blöja, jag och Svea knallar fortfarande runt i pyjamas ;)
Idag kommer mostrarna hit och ska dansa runt granen i Limmared.


Tack mormor för att du påminner mig om sådana här viktiga saker ;) Jag såg de i tidningen men missade som vanligt att skriva upp trots att jag köpt en större almanacka ;) haha Idag hade jag tänkt att städa övervåningen, byta sängkläder, fräscha till och så. hoppas orken och energin kommer tills dess! Nu vaknade nog björnen (arvid) igen, slut på data friden och bus och lek småttingar istället, mycket trevligare! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar