torsdag 26 januari 2012

Jag ska banne mig åka dit!

Jungle Aqua Park Resort - Bild 18
Jag hoppas vinna på lotto eller liknande eller så ska jag helt enkelt börja spara lite varje månad, för jag vill komma iväg till en utlandsresa detta året eller i början på nästa.. fast i november vore fint å komma iväg en vecka med all inclusive.. Åh ja visst är inte egypten dröm resan men en veckas all inclusive och bus å lek med barnen, lagom varmt så åker jag mer än gärna, november lockar mest, men skulle gärna åka med någon mer(a). Kommer ju ha 3 barn med mig där, åh jag å Jimmy kommer ha fullt upp ;) Så tar mer än gärna med någon mer, singel/par med eller utan barn fast ett par barn hade ju varit kul de med ;)
Men som sagt, hojta till om du är sugen på en reda i november... jag ska kolla upp om jag måste kunna person nummer när jag bokar eller inte ;)

2 kommentarer:

  1. Det är mysigt att få komma iväg, och det är skönt att ha något att se fram emot också :)
    Vi ska åka till Rhodos en vecka i maj. Jag kom över världens billigaste resa.
    Jag, Tommy och Melody ska åka och det kommer gå på 7500:- och då är det med semi inclusive (samma som all inclusive bara det att utbudet kan vara något mindre).
    Jag kunde inte låta bli att boka när det var så billigt :)
    Så sambon och dottern fick en finfin julklapp i år ;)

    SvaraRadera