söndag 15 januari 2012

Skönt med förklaringar!

Mr liten har varit så himla gnällig, pipig och tjurig, till och med börjat vakna på nätterna igen, men nu har vi fått svaret på det med, tandsing nr 2 i underkäken har precis kommit upp. :) Kommer bli kämpigt med alla tänder om han ska vara så här gnällig varje gång de kommer en ny, till skillnad från Svea där upptäckte man rätt var de var bara att en tand hade kommit ;)
Idag är både jag och Jimmy förkylda. Så är det någon som känner sig manad att komma i eftermiddag och ta våra barn på en promenad så kom bara ;) haha Ne vi ska nog klara oss, blir en lugn helg bara. Men det är skönt de med. Idag är de massa skidor på tv också :) å köttfärsen är upptagen tills vi ska göra lasagne till lunch. Tvätten är invikt och en är i torkisen. Arvid sover i mitt knä och Svea rensat gosdiskåpet tillsammans med pappa. nehe nu ska jag sätta mig tillbaka och ta ett par djupa andetag och be om ett stort glas vatten så kanske kan rensa ur kroppen från den här skiten ;)
Behöver jag nämna ens hur mycket jag saknar efter svärfar nu så han kan hjälpa oss att koppa in vårat badkar??? ;) Ett varmt bad hade varit ljuvligt nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar