torsdag 19 januari 2012

Var och en i sin säng!

väldigt väldigt trötta igår, både jag och jimmy trots de blev de inte sängen förrän vid 21.45.... men båda duscha å så... så var la därför. :) Idag vaknade Svea på super gott humör, det märks när hon sover i sin säng för då störs hon inte av oss, hon kom vid 6 in till oss, sa hejdå till pappa som skulle till jobbet å somna om :) 7.20 hade jag snoosat sen kl 7 ;) Men då tänkte jag att nu får jag gå upp å medan jag klär mig så vaknar Svea, ligger å sträcker sig å gottar sig i sängen :)
Klä på henne å då vaknar arvid så ner med hela höger å äta frukost. :) Svea på super gott humör, härligt! Var jätte glad att få åka buss och satt å kollade så hon inte skulle missa morfar. ;) sen hade arvid slängt sin napp på golvet, svea hoppar ner å tar upp den,lägger den på bordet:
- ne arvid låt bli, den ska ligga där! (arvid försöker nå den) sluta! den ska ligga där, en suck och åh gud! ;)
Hon är verkligen störtskön den där ungen :)
Idag vet jag inte vad vi ska göra, jag å arvid sitter i soffan stackars liten blev trött igen så han somna... trots att han sovit sen 19 till 7.30... så tar han ofta en förmidagslur :)
Nehe nu hoppas vi sovrutinerna håller i sig, nu ska jag se på ett hus på landet! Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar